;
Eesti
Eesti

Kõik teavad, et flaier on praegu üks põhilistest reklaamvahenditest. Suhteliselt väikese hinnaga (al. 0,5 eurosendist tüki eest; oleneb suurusest ja kogusest) on see päris efektiivne reklaami võimalus. Vaatamata sellele, et praegune klient on harjunud reklaamlehtede saamisega (kuna peaaegu iga firma kasutab neid ja väga tihti), ei pea nendest loobuma!

Selleks, et teie flaier töötaks, on vaja vastata 3 küsimusele:

  1. Mis info peab kliendini jõudma? Kõige parem on kasutada flaiereid selleks, et teavitada kliente tulevaste kampaaniate, loosimiste ja soodustuste kohta. Klient märkab alati sündmusi, mis on tema jaoks tähtis ja kasulik.
    Efektiivsemad on flaierid, mille käigus saab klient kingituse või reaalse soodustuse – info selle kohta peab kindlasti olema flaieril nähtav. Seega on suurem võimalus, et klient kasutab antud flaierit.
  2. Kelle jaoks on rekleemlehel  olev info tähtis? Mida konkreetsemalt valite publiku, kellele võib informatsioon kasulik olla, seda rohkem on võimalus, et flaier täidab oma funktsiooni.
    Teie kliendi või teenuse kasutaja kategooria valimine sõltub sellest, mida te pakute. Sorteerimine võib toimuda ka sugu, vanuse, välimuse jms järgi – kõige tähtsam on see, et teie ise teaksite, kellele on teie tootmine või teenus suunatud.
  3. Milline peab olema kujundus? See on kõige tähtsam etapp sellise reklaamtüübi jaoks. Tuleb alati meeles pidada, et flaieri suurus (formaat) ei lase väga palju teksti kasutada. Proovige lisada ainult tähtsamad punktid: kampaania tingimused, promo-koodid, allahindluse protsent ja  muu sarnane infot. Paigutage flaierile ka link, mis viitab veebilehele, kus on  kirjeldatud antud info põhjalikumalt ja selgemalt ning ehk leiab kleint antud veebilehelt ka muud huvitavat enda jaoks.
    Kõik pildid peavad olema hea kvaliteediga! Klient peab nägema kohe, mida pakutakse, isegi kui teksi lugeda ei viitsita.

Flaieri nähtavust võib suurendada ka selle kuju või kontuur erisusega. Erikujuga reklaamlehed kindasti äratavad tähelepanu: kas ümmargune, mitmekandiline või muu kontuuriga – võimalused on piiramatud!

Jälgides neid lihtsaid reegleid võib suurendada flaierite efektiivsust mitu korda!