;
Eesti
Eesti

Iga firma jaoks on messidel ja näitustel osalemine  suurepärane viis tutvustada inimestele oma tooteid ja teenuseid. Muidugi on ettevalmistus ja osalemine iseenesest  suur töö – aga kui palju võimalusi see annab!

 Pole saladus, et messide ajal (2-4 päeval) saavad külastajad väga palju infot. Statistika näitab, et 80% külastajatest ostustavad kasutada teenuseid või osta tooteid 3 kuu jooksul pärast külastust. Selleks, et teie firma jääks sellistele inimestele meelde, tuleb teha erinevaid infomaterjale. Siiamaani on need asendamatud.

Mida peab iga messidel osavõtja meeles pidama?

  1. Visiitkaardid. Neid peab olema piisavalt palju. Kasuks tuleb kaks varianti: individuaalsed visiitkaardid – töötaja nime ja ametiga, ja korporatiivsed, kus on kirjeldatud firma tegevusalad. Pange tähele, et messide jaoks on paremad ühepoolsed visiitkaardid! Nii saab külastaja teha tühjale poolele märkusi enda jaoks.
  2. Infomaterjalid. Need võivad olla igasugused flaierid, brošüürid, kataloogid, kaustad, voldikud. Kui teie firmal on mitu erinevat toodet, siid tuleb kasuks iga toote jaoks teha eraldi flaier. Nii saab külastaja võtta endale just meelepärasema. Nendest flaieritest saab ka jagamiskausta teha, kus võivad olla kõikide teie toodete info kokku pandud. Ei ole soovitav jagada hinnakirju, sest sellel juhul võivad inimesed valida toote mitte kvaliteedi, vaid hinna järgi.
  3. Disain. On alati parem, kui infostendi ja -materjali disain on sarnane. Visuaalsed vihjed tuletavad hiljem külastajatele meelde, kust ta sai vastava materjali, kui ta mäletab  firmat, stendi ja pakkumist.
  4. Tagasiside. Peale näitust tuletage ennast klientidele meelde. Selleks võib teha messide jaoks igasuguseid ankeete, kuhu võivad teie töötajad või külastajad ise panna oma kontakandmed. Selline ankeet ei pea olema väga pikk, kuna messide ajal pole külastajatel väga palju aega.
  5. Suveniirid. Võivad olla kas kalendrid, pastapliiatsid, märkmikud, kleebised või kotid teie firma logoga. Viimasel ajal on üsna populaarne kasulikku ja mahukat infot jagada mälupulkadel. Nii jääbki selline suveniir külastajale ja kohe annab suurema portsu infot.

Peale näitust tehke küsitlus oma töötajate hulgas, kes osalaesid messil.  Saage teada, mis meeldis või ei meeldinud, mis jäi meelde teiste osalejate stendidel ja mida võiks järgmine kord teisiti teha.

Kahtlemata on messidel osavõimine hea kogemus ja suurepärane reklaami võimalus.

Telli reklaamtrükk!