;
Eesti

Reklaamtahvlid on reklaami eksponeerimiseks lihtsaim ja soodsaim viis. Lühidalt öeldes on tegu suure ja tavaliselt välistingimustes kasutatava struktuuriga reklaami näitamiseks. Reklaamtahvlid valmistatakse tavaliselt plastikust plaadist. Mida suuremad reklaamtahvlid on, seda paksemat materjali võiks nende valmistamiseks kasutada. Väiksemate reklaamtahvlid valmistatakse tavaliselt 5mm, 8mm või 10mm paksusest kärgplastikust või pvc-plastikust plaadist. Kärgplastikust plaadist (BIP-plaat) valmistatud reklaamtahvlid on odavamad ja kergemad, aga ka vähem vastupidavamad.

Reklaamtahvlitele saab kanda lõigatud reklaamkleebiseid ja trükitud kleebiseid, sealjuures ka fototrüki kleebiseid. Samuti saab reklaamtahvlile kleepida helkurkleebiseid, mis hämaramates tingimustes helgivad. Reklaamtahvleid saab valmistada ka teksti ja kujutiste trükkimisega otse plaadile. See on otstarbekam suurte pindade puhul ning nendel reklaamtahvlitel, mida vaadatakse piisavalt suure vahemaa tagant – otsetrükk plaadile ei ole tavaliselt nii terav kui trükk kleebistele.

Tavaliselt paigaldatakse reklaamtahvlid puidust või metallist aluspinnale ning koos sellega seinale või konstruktsioonide külge, samuti saab neid lisakonstruktsioonide abil kinnitada ka katustele. Kinnitamisel kasutatakse kruvisid, aga võimalik on väiksemate reklaamtahvlite kinnitamiseks kasutada ka kahepoolset teipi. Tihti paigaldatakse reklaamtahvlid üles tiheda liiklusega kohtades nagu näiteks suurte maanteede ääres. Seal näitavad reklaamtahvlid mööduvatele jalakäijatele ja autojuhtidele suuri reklaame, mis on vaimukad ja isikupärased, hakates nii kergelt silma ka väga lühikese aja jooksul. Viimast eelkõige seetõttu, et enamusi neist vaadataksegi suurel kiirusel mööda liikudes, seetõttu peab nende disain olema piisavalt tähelepanuäratav ning meeldejääv, pannes inimese reklaami mäletama ja sellele mõtlema ka peale reklaamtahvlist möödumist. Seetõttu on reklaamtahvlil tavaliselt mõned sõnad suures kirjas või lühike slogan ja/või erksate värvidega kujundatud humoorikas pilt. Oma valmis kujunduste puudumisel osutavad reklaami- ja disainibürood klientidele ka reklaamide kujundamise teenust. Üldiselt püüab ka siin igaüks teisi üle trumbata ning nii väljub mõnede reklaamtahvlite kujundus ka reklaamtahvli enda mõõtudest ning selle servadest või pinnalt ulatuvad välja lisanduvad osad, mis annavad reklaamtahvlile kolmemõõtmelise mulje. Veelgi kaugemale mindi selles osas aga Põhja-Carolinas, kus Bloom toidukauplusteketti kuuluva kaupluse lähedusse paigaldati esimene lõhnastatud reklaamtahvel. See eritas musta pipra ja grillsöe aroomi ning soovitas sellega inimestel süüa rohkem grillsteiki. See reklaamtahvel kujutas endast ülisuurt veiseliha tükki, millesse oli torgatud hiigelsuur kahvel. Isuäratavad aroomid levisid reklaamtahvlist kl 7–10 hommikul ja kl 16-19 õhtul alates 2010.aasta 28.maist kuni 18.juunini.

Tutvu ka reklaamtahvlite tootelehega!